فولكس واگن جتا GLI مدل ۲۰۱۹ رونمايي شد

۲۸ بازديد

فولكس واگن جتا يكي از پرفروش‌ترين سدان‌هاي اين خودروساز آلماني است و مدل GLI نسل هفتم آن در نمايشگاه خودروي شيكاگو ۲۰۱۹ رونمايي شده است. مدل GLI جتا را مي‌توان از تزيينات قرمز رنگ آن در بخش‌هاي رينگ، جلوپنجره و داخل كابين دربرابر مدل استاندارد شناسايي كرد. نماي جلو و عقبي اين مدل نيز تا حدودي متفاوت با نسخه‌ي استاندارد بوده و يك اسپويلر كوچك روي صندوق عقب نصب شده است. در بخش عقب هم خروجي‌هاي اگزوز كرومي دوگانه به چشم مي‌خورند.

2019 Volkswagen Jetta GLI

در بخش فني و از نظر قابليت‌هاي حركتي نيز مدل GLI در سطحي بالاتر از نسخه استاندارد بوده و به امكاناتي مانند ديفرانسيل لغزش محدود (LSD) و سيستم تعليق چند اتصالي (مولتي‌لينك) در عقب مجهز شده است.

2019 Volkswagen Jetta GLI

پيشرانه‌ي مورد استفاده در جتا GLI با گلف GTI و گلف R مشابه بوده و يك نمونه‌ي ۴ سيلندر ۲ ليتري توربو است كه مي‌تواند ۲۲۸ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نيوتون‌متر گشتاور توليد كند. براي انتقال نيروي پيشرانه دو نوع جعبه‌دنده براي جتا GLI قابل سفارش است كه يكي از آن‌ها ۶ دنده‌ي دستي بوده و ديگري ۷ دنده ي دوكلاچه DSG است. فولكس واگن جتا GLI به‌صورت استاندارد به جعبه‌دنده‌ي دستي مجهز است و براي جعبه‌دنده‌ي DSG بايد مبلغي بيشتري پرداخت كرد. سيستم ترمز مورد استفاده در فولكس واگن جتا GLI نيز با فولكس گلف R يكسان است.

فولكس واگن جتا GLI از بهار آينده به بازار خواهد آمد و قيمت آن نيز با نزديك شدن به زمان عرضه اعلام خواهد شد.

2019 Volkswagen Jetta GLI

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.